Reklamační řád
Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu na internetové adrese www.emi-shop.cz
Reklamační řád
Prodávající:
obchodní firma: E.Mi - International s.r.o.
IČO: 24214647
DIČ: CZ24214647
se sídlem: U božích bojovníků 89/1, Žižkov, 130 00 Praha 3
zapsané v OR: obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod sp.zn. C 189332
poštovní a doručovací adresa: E.Mi - International s.r.o., Dělostřelecká 371, 261 01 Příbram 1.
webová stránka: www.shop.emischool.cz
název banky: Československá obchodní banka, a. s.
IBAN: CZ6903000000000286905349
BIC (SWIFT): CEKOCZPP
Článek I.
Úvodní ustanovení
- Je-li kupující spotřebitel, reklamace se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "občanský zákoník") a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, s přihlédnutím k tomuto reklamačním řádu.
- Je-li kupující podnikatel, řídí se odpovědnost prodávajícího za vadné plnění občanským zákoníkem.
- Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:
- Mi – International s.r.o., Dělostřelecká 371, 261 01, Příbram 1.
- Pro reklamaci zboží lze využít tento online reklamační formulář: https://www.emi-shop.cz/manualy/manual-na-vyplneni-reklamacniho-formulare/
Článek II.
Povinnosti kupujícího
- V případě, že zboží jeví v okamžiku doručení viditelné známky poškození, je kupující oprávněn zboží nepřevzít. Po převzetí je kupující povinen dodané zboží prohlédnout a o zjištěných vadách informovat prodávajícího telefonicky či na e-mailovou adresu eshop@emischool.cz.
- Pro řádné vyřízení reklamace je kupující povinen doručit reklamované zboží prodávajícímu, a to poštou (jako obchodní balík), případně osobním doručením, a to na adresy uvedené výše. Reklamované zboží nelze zaslat na dobírku. Kupující je povinen při uplatnění reklamace předložit stručný popis vady.
Článek II.
Povinnosti PRODÁVAJÍCÍHO
- Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
Článek III.
Práva kupujícího z vadného plnění
- V případě vady zboží má kupující práva z vadného plnění ve smyslu § 2161 a násl. občanského zákoníku.
- U vybraného zboží prodávající poskytuje kupujícímu záruku, že zboží při převzetí nemá vady.
- Není-li níže stanoveno jinak, použijí se pro vznik, obsah a proces uplatnění práv ze záruky obdobně § 2161 a násl. občanského zákoníku.
- Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Délka záruční doby je uvedena na obalu zboží. Není-li záruka (záruční doba) na obalu zboží uvedena, prodávající záruku neposkytuje a kupující má práva z vadného plnění ve smyslu § 2161 a násl. občanského zákoníku.
- Záruka se nevztahuje na vady způsobené nešetrným či nesprávným zacházením nebo běžným opotřebením. Nárok na uplatnění práv ze záruky zaniká mimo jiné v následujících případech:
- vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba přede dnem uplatnění reklamace – záruka zanikla,
- vada vznikla nevhodným používáním zboží,
- vada vznikla nedodržením pokynů stanovených výrobcem,
- vada vznikla neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, manipulací nebo zanedbáním péče o zboží,
- vada vznikla provedením neoprávněného zásahu do zboží či jiných úprav bez svolení výrobce,
- zboží bylo poškozeno živly.
- V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu nákladů na doručení reklamovaného zboží prodejci, a to v podobě poštovného v nezbytné výši. Smluvní strany se dohodly, že prodávající uhradí kupujícímu účelně vynaložené náklady na doručení reklamovaného zboží prodejci pouze na základě daňového dokladu prokazujícího výši skutečně vynaložených nákladů na doručení.
- Při dodání nové věci vrátí kupující prodávajícímu na jeho náklady věc původně dodanou.
- V případě zániku smlouvy z důvodu oprávněné reklamace zboží, jež bylo zcela nebo z části uhrazeno prostřednictvím slevové poukázky, bude kupujícímu připsána nová sleva ve výši odpovídající částce, která byla na úhradu oprávněně reklamovaného zboží ze slevy použita.
- V případě neoprávněné reklamace nemá kupující nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně.
E.Mi - International s.r.o.